• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

ST1 privatkort (ej Mastercard)

PetterSthlm

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2019
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Har nu läst igenom alla trådar om ST1 och blir inte klokare om de tar UC eller Bisnode på deras privatkort (dvs inte det som är MC, det lär vara UC). Någon som listat ut de. De tidigare trådarna har mynnat ut i vilken som var den bästa hockystaden ;).
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
362
Poäng
477
Har nu läst igenom alla trådar om ST1 och blir inte klokare om de tar UC eller Bisnode på deras privatkort (dvs inte det som är MC, det lär vara UC). Någon som listat ut de. De tidigare trådarna har mynnat ut i vilken som var den bästa hockystaden ;).

Skaffade ST1 Mastercard. De tog Bisnode så det lär de säkert göra även på deras privatkort.
 

lavendel2

Aktiv medlem
Poäng: 132
Blev medlem
27 Maj 2013
Meddelanden
26
Mottagna reaktioner
49
Poäng
132
På mig tog dom en uc! Och jag har inte mastercardet utan jag har privatkortet. Detta var i september förra året
 
G

Groda12345

Gäst
Poäng: 0
Jag har kreditkortet med 50k. Där tog de enbart bisnode. Detta var för nöstan exak 1 år sedan.
 

PetterSthlm

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2019
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
Jag ansökte och fick en full-UC. Inga problem att få det godkänt, men pratade med deras kundtjänst. De kör UC på alla.
 

Floppen

V.I.P
Poäng: 477
Blev medlem
1 September 2018
Meddelanden
469
Mottagna reaktioner
362
Poäng
477
Jag ansökte och fick en full-UC. Inga problem att få det godkänt, men pratade med deras kundtjänst. De kör UC på alla.

Nej, det gör de inte på Mastercardet i alla fall. Där tog de Bisnode. Fast du kanske frågade om privatkortet? Konstigt om de kör Bisnode på Matsercardet och full UC på privatkortet...
 

PetterSthlm

Aktiv medlem
Poäng: 42
Blev medlem
14 December 2019
Meddelanden
39
Mottagna reaktioner
10
Poäng
42
På mig gjorde de full UC på Mastercard. Jag valde MC eftersom det stod här att det var Bisnode. Men fick en full UC och när jag ringde dem om de så sa kundtjänst att det alltid är full UC. Men kanske fel då. Men jag fick det iallafall.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp